csütörtök, április 18, 2024

MENDAN MAGIC SPA HOTEL

Indulás Zalakarosra

Szabina szülinapi ajándéka az volt, hogy elvitt Zalakarosra, a Hotel Mendantba. Aznap még délig dolgoztunk, majd a kora délutáni busszal elindultunk Zalakarosra. Körübelül 1 óra volt busszal az út Tapolcára, ahol fél órát kellett várni a zalakarosi buszra, amivel még 1 órát utaztunk.

Hotel Mendan bejárata
    Mendan Hotel bejárata

Mendan Magic Spa Hotel bejelentkezés

A bejelentkezés zökkenésmentes volt, azonban a szoba megkeresése okozott némi gondot, mivel elég nagy volt a komplexum. A szoba eléggé tetszetős volt, hatalmas franciaágy, Tv, dizájnos fürdő.

Szobánk a Mendan Magic Spa-ban

Kis pihenő után, elegánsan felöltöztünk, majd elindultunk vacsorázni. A vacsorának helyet adó terem a -1 emeleten volt, amit liftel lehetett megközelíteni. Számtalan étel közül lehetett választani, már-már a bőség zavarában voltunk. A desszertekről nem is beszélve 😉 .

Svédasztalos étkezés a Mendan Magic Spa-ban

A vacsora után, még volt egy kis időnk, így gyors átöltöztünk és elmentünk csobbanni egyet. Nagy mázlink volt, mert mienk volt az egész fürdő tér. 3 medence volt, a kisebbik, ami legfelül volt olyan 38fokos volt, a középső medence 33 fokos, míg a legalsó legnagyobb medence 25 fok körül volt. A középső medencét választottuk, mert az nem volt se nagyon meleg, se nagyon hideg. Volt még a medence körül pár szauna hely és egy sószauna.

Pancsolás a Mendan Magic Spa-ban
    Pancsolás – Szabina & én
    Szabina a sókamrában

Másnap reggel végre nem kellett korán kellni, ki is használtuk ezt. A reggeli mint az előző napi vacsora, nagyon rendben volt. Számtalan étel volt kikészítve. Evés után elmentünk még felfedezni a környéket. Sok élet nem volt Zalakaroson, így télen. De el tudom képzelni, mennyi ember lepheti el a helyet nyáron. A kinti aquapark hatalmas, rengeteg kiépített sétány és tó volt a szálloda körül.

Ebédelni betértünk az egyik helyi kis étterembe. Étkezés után visszamentünk a szállodába és újból lementünk a fürdőbe. Kipróbáltuk a sószaunát. Én olyan 20 percig bírtam, Szabinának ment a 30 perc is.
    Az idő hamar eltelt és már a 2. napnak is vége lett. Harmadik napon, szerdán a szokásos reggeli után még utoljára egy jót pancsoltunk és szaunáztunk, majd elkezdtünk összepakolni. A szobát 11kor el kellett hagynunk. A busz fél 1-kor indult vissza Ajkára, így volt még 1,5 óránk, hogy megebédezzünk. Most az ebédet a hotelen belül fogyasztottuk el. (elég drága volt)

Egy laza ebéd a Mendan Hotelban

Összességében, egy nagyon kalssz hely ez a Hotel Mendant. Minden meg volt a szállodában, ami oda kellett. Szerintem télen ez a hotel jobb választás mint a sümegi Hotel Kapitány.

Mendan Hotel medencéi
    Mendan hotel bár része
    admin
    adminhttp://www.biro-family.hu
    34, éves, egy gyerekes családapa vagyok. Hobbim közé tartozik a fotózás, videózás és a bloggolás. Ez a honlap a Biró család mindennapjait mutatja be.