csütörtök, március 28, 2024

KIRÁNDULÁS A KAB-HEGYRE ÉS A MOLNÁR GÁBOR KILÁTÓHOZ

Kihasználva a szép időt, szombaton beiktattunk egy kis túrát a Kab-hegyi kilátóhoz. A terv az volt, hogy busszal egészen Zsófia pusztáig megyünk és onnan gyalogolunk fel a hegyre. Ez körübelül oda-vissza 10km lett volna. Az utolsó pillanatban az Ildi néni is csatlakozott hozzánk, így busz helyett kocsival indultunk el a célállomáshoz. Kocsival egészen a hegy 3/4-ig mentünk. A maradék kb. 2-3 km-t két lábon tettük meg.
    A hegycsúcs közelében kellemes idő volt, a szél is alig fújt. Rajtunk kívül is sokan voltak, főleg biciglisek. Ahogy haladtunk anyu, apu és az Ildinéni lemaradtak és akkor sikerült ezt a képet készíteni rólok. Persze egyből ment a pózolgatás, ki, hogy, hogyan álljon be.

Kab-hegy séta a hegytetőre

Kab-hegy

Kab-hegyi adótorony

A hegy legtetejéről egész jó rálátás volt az adótoronyra, ami 238m magas. Messziről nem tűnt olyan hatalmasnak, mint élőben.

Kab-hegyi kilátó

A kilátónál egész nagy tömeg volt, így kivártuk a sorunkat. Azt tudtam, hogy a kilátó nem valami hatalmas, de azért többet vártam. Ott készült pár kép mindenkiről. Apu is egész fotogén volt, kivételesen. Anyu és az Ildi néni is egész jól pózoltak szinte egyből sikerült elkészíteni ezt a megfelelő képet róluk. Nálunk már nem volt olyan egyszerű a dolog. Anyunak kellett pár perc mire megbarátkozott “újra” a fényképezőgéppel. Körübelül 1 órát időztünk el, majd visszaballagtunk a kocsihoz.

Pózolás a Kab-hegyi kilátó előtt
    Apu pózol a kab-hegyi kilátó előtt
    Kab-hegy, Pózolás: Szabina és Én
    Pózolás – Szabina és Én Kab-hegy

Molnár Gábor kilátó

Gyerek volt még az idő, így elhatároztuk, hogy meglessük a Molná Gábor kilátót, mivel nem volt messze tőlünk.
    Visszafele a Sárcsikút felé vettük az irányt. Úgy 10 perc autókázás után meg is érkeztünk a kilátóhoz. Egy utolsó nagy emelkedő várt még ránk. Apu digtálta az iramot, csak úgy felrohant a dombtetőre. Anyu és az Ildi néni szép komótosan követtek minet,méterenként megálva és fotózgatták a növényeket.

Molnár Gábor kilátó 2020.05.11.
    Kilátás a Molnár Gábor kilátóból
    Apu, anyu és Ildi néni a Molnár Gábor kilátóban

Kapufa étterem

A nap zárásaként, a sok gyaloglás után nem mentünk egyből haza, hanem beugrottunk a Kapufa étterembe.

Túra utáni étkezés a Kapufa étteremben
    admin
    adminhttp://www.biro-family.hu
    34, éves, egy gyerekes családapa vagyok. Hobbim közé tartozik a fotózás, videózás és a bloggolás. Ez a honlap a Biró család mindennapjait mutatja be.